Bardienst

Ieder seniorlid van LTC Aalburg is verplicht om enkele malen per jaar bardienst te draaien.
Uitzondering hierop zijn leden van het bestuur en vrijwilligers die zich actief inzetten voor de vereniging.
Daarnaast is er een mogelijkheid tot afkoop van de jaarlijkse bardienstverplichting.
Deze afkoop kost 75 euro per jaar en wordt samen met de contributie geïnd.
Voor informatie omtrent de afkoop van de bardienst kun je contact opnemen met de ledenadministratie.

Wanneer je bardienst draait begint deze om 19.30 en loopt tot 23.00. Tijdens evenementen en de weekenden
gelden andere aanvangstijden voor de bardienst. Deze krijg je, indien je tijdens evenementen of weekenden bardienst draait, door van de sleuteldienst.

Leden van onze vereniging die bardienst draaien, moeten in het bezit zijn van een IVA-certificaat, dit om boetes na controle door toezichthouders te voorkomen. Dit is een voorwaarde in onze Drank- en Horecavergunning en Exploitatievergunning. Ga er even voor zitten en doe de test http://www.nocnsf.nl/iva. Maak een digitale kopie van je certificaat en stuur dat via de mail naar [email protected], zodat dit in de ledenadministratie kan worden verwerkt.

Wanneer je voor de eerste keer bardienst draait zal de sleuteldienst een korte instructie geven m.b.t het gebruik van de apparatuur en de afdracht van avondopbrengst
Wanneer  je voor een bardienst ingedeeld staat maar zonder opgaaf van reden of afmelding niet op komt dagen zal er een boete van 50 euro worden opgelegd.

Coordinator barrooster: Accelien van Rooijen (0613065221)

Adressen sleuteldienst

Gertjan van Kapel An van Ballegooijen Marjon in't Veld Accelien van Rooijen
Genderensedijk 15 Asterstraat 22 Van der Beekstraat 9 Dodesteeg 3
Genderen  Wijk en Aalburg Genderen Wijk en Aalburg
0416-351539 0416-691214  06-46753458 06-13065221

Het bardienstrooster voor 2023 is gepubliceerd op "Mijn Club". Inloggen via de website (rechtsboven).

Vragen?

Clubhuis