Lid worden en introducés

Het lidmaatschap bij LTC Aalburg geeft u het recht om 365 dagen per jaar gebruik te maken van de faciliteiten op het tennispark van LTC Aalburg, bestaande uit 6 verlichte kunstgras-banen en 1 oefenmuur.

Daarnaast kunt u tegen een kleine vergoeding een sleutel verkrijgen die u toegang verschaft tot de kleedkamers en douches in het clubgebouw. Ook kunt u in deze ruimte de baanverlichting inschakelen als u 's avonds wil spelen.

LTC Aalburg is een vereniging en hierdoor heeft u als lid niet alleen rechten maar wordt er ook iets van u terug verwacht.
Een aantal malen per jaar zal er een beroep op de senior leden worden gedaan voor het draaien van bardienst.
Dit bardienstrooster wordt jaarlijks in samenspraak met de leden samengesteld en wordt t.z.t op de website en in
de kantine gepubliceerd.
De bardienstverplichting is niet van toepassing voor de zomer challenge.

Daarnaast worden er het gehele jaar activiteiten georganiseerd voor en door de leden zoals competitie's en toernooien.
De inschrijving voor deze toernooien wordt via de website gepubliceerd en via het publicatiebord in het clubhuis.

Voor het organiseren van deze activiteiten zijn natuurlijk vrijwilligers nodig.
Het bestuur van LTC Aalburg nodigt u daarom ook uit om als vrijwilliger actief te zijn binnen de vereniging.
Als vrijwilliger heeft u veel contact met andere leden waardoor u niet alleen veel nieuwe tennispartners vindt maar wellicht ook vrienden voor het leven.

Indien je lessen afneemt bij TSTK, dien je eerst lid te worden van LTC Aalburg.

CONTRIBUTIE 2024

Senior € 140,-
t/m 17 jaar € 73,-
t/m 12 jaar € 55-
Gastspeler senior 3 maanden  € 45,-
Gastspeler junior 3 maanden € 25,-
Eenmalig inschrijfgeld KNLTB € 20,-
Zomer challenge junior € 35,-
Zomer challenge senior € 50,-

Bepalingen welke verbonden zijn aan het lidmaatschap:

-een lidmaatschap geldt voor een heel jaar van januari tot december;
-tussentijds opzeggen mag, doch er wordt geen contributie geretourneerd;
-tussentijds aanmelden wordt qua contributiebetaling afgerond op een periode van 6 maanden;
-opzegging of wijziging van het lidmaatschap
dient schriftelijk voor 1 december te geschieden bij de ledenadministratie;
-betaling contributie alleen middels automatische incasso;
-inschrijfgeld bij de KNLTB is éénmalig €20,00.

Indien niet akkoord met afschrijving kan binnen 30 kalenderdagen een verzoek tot terugboeking bij de bank worden ingediend.

Voor junior leden t/m 17 jaar dient één van de ouders de machtiging te ondertekenen.

Aanmelden voor lidmaatschap via het aanmeldformulier bij "lid worden" rechtboven op de website.

Intrekking van de machtiging dient schriftelijk te worden gericht aan:

Ledenadministratie LTC Aalburg
t.a.v Heidi den Breejen-Thur
Kildijk 102
425 TG Nieuwendijk

Email:[email protected]

LTC Aalburg biedt de mogelijkheid aan zijn leden om niet leden enkele malen kennis te laten maken met de vereniging.

Leden kunnen samen met de introducé een introducé label kopen in de kantine
waarmee ze kunnen afhangen.

Een introducé label kost 5 euro en mag maximaal 2 keer door dezelfde persoon gebruikt worden, hierna is het de bedoeling dat de introducé lid wordt van LTC Aalburg.

Vragen?

Clubhuis